ی خبر خوش ...

سلام به همه دوستان و همکلاسی ها

بدینوسیله اعلام میکنم که بنا به یکسری دلایل از مدیریت وبلاگ کناره گیری کرده و این مسئولیت را به آقایان پاک و ولیان واگذار نموده ام.
امیدوارم در این مدت اندک تلاشهایم برای بهبود وبلاگ مثمر ثمر واقع شده باشد و دلخوری های پیش آمده برطرف گردد.
امید به این است که از این تغییر استقبال نموده و برای بهتر شدن محیط وبلاگ این دو دوست عزیز را یاری نمایید.

شب چه سنگین می رسد تاریک و تار
صبرم از کف می رود از دل قرار
شکوه از روزی که کوتاه است و زود
می رود بر دیده خار ِ انتظار
وقت خواب آمد سرت بر سینه ام
این خیال است این ، نمی آید بکار
خاطرات خوب و زیبا را به دل
می سپارم ، یادگاری ماندگار
زیر باران ، سوز سرما ؛ گوشه ای
تابش خورشید آنجا ، سایه سار
چاره بر ناچار ِ رفتن می رسد
آن صدا ، آن ناخوش آواز قطار
با دروغ ِ خنده غم پنهان ولی
زیر لب آهسته این (ای روزگار )
دل چه مالامال و گنجایش به هیچ
باچه مقیاسش ؟بگو ، شاید هوار
بی نشان بس کن مگو دیگر مگو
گنج پنهان تو روزی آشکار



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت18:18---24 آبان 1390
mer30 aziz eyde u ham mobarak

N
ساعت10:07---24 آبان 1390
نه فقط بنده به ذات ازلی می نازد
ناشر حکم ولایت به ولی می نازد
گر بنازد به علی شیعه ندارد عجبی
عجب اینجاست خدا هم به علی می نازد
*
ali joon eidet mobarak*


فاطمه شربتی
ساعت22:24---20 آبان 1390
سلام.من هروقت بتونم میام به وبلاگ سر میزنم و به نظرم تلاشتون واسه گرم کردن وبلاگ خیلی زیاد جای تحسین داشت.حالا که تصمیمتون قطعیه خواستم منم از زحماتتون تشکر کرده باشم.ممنون

علی
ساعت18:15---20 آبان 1390
از همه دوستان و همکلاسیها بابت لطفی که به من داشتن خیلی ممنون چه اونایی که اینجا نظر گذاشتن و چه اونایی که به من زنگ زدن و جویای علت شدن
خوشحالم که تو این مدت تلاشهایم از دید شما مثبت بوده و از همه مهمتر اینکه دوستان و همکلاسیهایی مثل شما دارم که واقعا این برا من خیلی باارزشه
تا الان من با علاقه در وبلاگ کار کردم و دیگه بچه ها حسش نیست و تصمیمم قطعی هست و بیشتر از این من رو شرمنده نکنین
من از کسی دلخور نیستم و منظورم این بود که اگه کسی از من دلخوره ....
اما اونایی که بهشون کاربری و رمز ورود ایمیل نشده گفتم یا علتی داشته یا ایمیلشون نداشتم(مثل خانم فهیم) که به من ایمیل بزنن
من این دو دوستمون رو انتخاب کردم تا زمانیکه خودتون برا مدیریت تصمیم بگیرین و به نظرم این دو شخص پتانسیل این کار رو دارن و موفق خواهند بود
موفق و پیروز باشید
@};


mortazi
ساعت1:05---20 آبان 1390
ali joon koja...man be eshqe to har rooz miam to weblog...hala khob to ba majido pak ba ham bashin dg...rasi sheytoon nakone mikhay delbari koni???

مریم
ساعت21:37---19 آبان 1390
سلام من نمیدونم دلیل شما واسه انصراف چیه ولی این واضحه که بچه ها ومن دوست داریم همچنان زحمتشو قبول کنید و واقعا روشنه که مدیره خیلی خوبی هم بودید امیدوارم اگه ناراحتید برطرف شه اما اگه خسته شدید من میگم هرجور میلتونه
اگه از سرد شدن وبلاگ ناراحتید من میگم ممکنه دوره ایی باشه و حتما برطرف میشه


تاخیر
ساعت20:54---19 آبان 1390
مجید لایک !

majid
ساعت20:50---19 آبان 1390
manam ba nazare shahab,masud,khanum hariri va... Movafegham.ali khodesh in weblogo ronagh dad khodesham bayad bemune.harki movafeghe besmela.age komak mikhad hame komakesh mikonim.injur nis?

تاخیر
ساعت20:28---19 آبان 1390

علی تو مدیر خیلی خوبی بودی و هستی ونشون دادی که شایسته ای.
اگه نظر قلبی منو میخوای اینه که نری چون همه ازت راضین.
اگه رفتنت به این دلیله که دیگه وقت و حال و حوصلشو نداری که من مخالفتی نمیکنم ولی اگه به این دلیله که تلاشات واسه فعال شدن دوباره وبلاگ نتیجه نداد و بعضی ها گذاشتند و از وبلاگ رفتند و تو صندلی ذاغ ها 10 نفر آنلاین بودند ولی فقط 2 نفر سوال میپرسیدند و اینجور مسائل باید بت بگم که تو تمام تلاشتو کردی و با رفتن تو چیزی عوض نمیشه.


شهاب
ساعت20:19---19 آبان 1390
علییییییییییییی!آخه این چه کاریه!؟ دوستان من نزدیکترین دوستم آقای قانع هستند،راستش خیلی اوقات خود من ایشون و چون خیییلللییییی از وقتشون و با اینترنت می گذروندن دعوا می کردم. نمونش سر همین عوض کردن وبلاگ که تنها به این خاطر انجامش داد که وبلاگ باز رونقی بگیره،ساعتها با اینترنت سر و کله می زدند.(در ضمن هارد لپ تاپ منم سوزوند! که فدای سرش)
به نظر من که اصلا این خبر خوش و جدی نگیریم و بعد از امتحانات برای باقیموندن ایشون تصمیم بگیریم! من چون به ایشون نزدیکم فکر می کنم دلخوری عدم همکاری بچه ها من جمله خودم برای حضور در وبلاگ باعث این موضوع شده اما ایشون می مونن


شهاب
ساعت20:19---19 آبان 1390
علییییییییییییی!آخه این چه کاریه!؟ دوستان من نزدیکترین دوستم آقای قانع هستند،راستش خیلی اوقات خود من ایشون و چون خیییلللییییی از وقتشون و با اینترنت می گذروندن دعوا می کردم. نمونش سر همین عوض کردن وبلاگ که تنها به این خاطر انجامش داد که وبلاگ باز رونقی بگیره،ساعتها با اینترنت سر و کله می زدند.(در ضمن هارد لپ تاپ منم سوزوند! که فدای سرش)
به نظر من که اصلا این خبر خوش و جدی نگیریم و بعد از امتحانات برای باقیموندن ایشون تصمیم بگیریم! من چون به ایشون نزدیکم فکر می کنم دلخوری عدم همکاری بچه ها من جمله خودم برای حضور در وبلاگ باعث این موضوع شده اما ایشون می مونن


شهاب
ساعت20:19---19 آبان 1390
علییییییییییییی!آخه این چه کاریه!؟ دوستان من نزدیکترین دوستم آقای قانع هستند،راستش خیلی اوقات خود من ایشون و چون خیییلللییییی از وقتشون و با اینترنت می گذروندن دعوا می کردم. نمونش سر همین عوض کردن وبلاگ که تنها به این خاطر انجامش داد که وبلاگ باز رونقی بگیره،ساعتها با اینترنت سر و کله می زدند.(در ضمن هارد لپ تاپ منم سوزوند! که فدای سرش)
به نظر من که اصلا این خبر خوش و جدی نگیریم و بعد از امتحانات برای باقیموندن ایشون تصمیم بگیریم! من چون به ایشون نزدیکم فکر می کنم دلخوری عدم همکاری بچه ها من جمله خودم برای حضور در وبلاگ باعث این موضوع شده اما ایشون می مونن


صنم
ساعت19:34---19 آبان 1390
دلم نیومد کامنت نذارم.ممنون بابت زحماتتون.اگه تو این مدت حتی 1لحظه دلخوری پیش اومده معذرت می خوام.شعرتونم مثل همیشه قشنگ و البته غم انگیز بود.شعرای غم انگیزم انگار همیشه یه شعر غم انگیز می طلبن در پاسخ!
دلی کنار پنجره نشسته زار می زند
و خواب دیده ام شبی مرا کنار می زند
غروب ها که می شود خیال چشم های تو
تو را دوباره در دل شکسته جار می زند
یکی نگاه می کند یکی گناه می کند
یکی سکوت می کند یکی هوار می زند
و عشق درد مشترک میان ماست با همه
کسی که شعر گفته یا کسی که تار می زند


افشین
ساعت19:02---19 آبان 1390
آقا این چه وضعشه؟
اصلاً چرا اسم این پست یه خبر خوشه؟
کدوم دلخوری پیش آمده؟ چرا رفتی؟...
حسین و مجید هم خیلی خوبه ن واسه این کار، و اگه رأی گیری بشه من حتماً نظرم +ـه.
امّا تو چــــــــــــــــــــــــــــر ا رفتی؟


بنکدار
ساعت18:41---19 آبان 1390
سلام به همه
پ چرا پ علی جون ما مدیر به خوبی تو از کجا بیاریم
البته خوب تو هم کار و زندگی داری در کل بسیار از زحمات فوق العاده عالیت واسه وبلاگ تشکر می کنم و امیدوارم همیشه موفق باشی
به مدیران جدید هم تبریک می گم و براشون ارزوی موفقیت می کنم


majid
ساعت18:24---19 آبان 1390
aval az hame ke nabaiad bery.badesham fk konam age ray giry beshe behtare.hich kas movafegh raftanet nis

نگار
ساعت16:44---19 آبان 1390
آخه واسه چییییییییییی؟؟؟
این وبلاگ بی شما صفا نداااااااااااااره!!!


احسان
ساعت16:01---19 آبان 1390
علی جون چی شد یهو؟
ناراحتمون کردی


هیچکس
ساعت15:38---19 آبان 1390
salsm aghaye ghaneh
vala man nemi2nam chera in karo kardid valh man ke kheili narahat shodam zahamatetun vase weblog kheili kheili ziyado ali bud
ishala ke az daste maha delkhor nabashid
kash in masael ro baz mikardid ke ma ham dar jaryan bashimUakhe sare in user va pas jadid am shoma be ye seriya email nazadido goftid be dalayeli
vali man az 2 tashun por30dam khdeshunam elatesho nemi2nestan
akhe elatesh chiye??be nazaram age del khoriye hast bar taraf beshe kheiliiiiiiiiiiiii behtare....na?????
be har hal az zahamatetun bi nahayat mamnun


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 19 آبان 1385برچسب:,
ارسال توسط ali ghane jahromi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 34252
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 259
تعداد آنلاین : 1


ابزار وبلاگنویسان ابزاروبلاگ